Home Inspiratiesessie thema korte keten

Inspiratiesessie thema korte keten

Mogelijkheden voor korte keten in de provincie Antwerpen

Provincie Antwerpen en RURANT vzw organiseren een inspiratiesessie gericht op korte keten-producenten & subsidiemogelijkheden.

We starten met een overzicht van beschikbare subsidiekanalen waarbij jij als gemeente, organisatie of ondernemer kan aankloppen voor financiële ondersteuning bij de uitvoering. We gaan dieper in op de verschillen tussen LEADER, Verstedelijkt Platteland en de Subsidiekorf Landbouw, zodat je weet waar welk type project thuishoort en welke voorwaarden gekoppeld zijn aan de verschillende subsidiekanalen.

Ga zelf aan de slag
Hierna kunnen jullie aan de slag in een vrije doe-sessie: in verschillende groepjes kan je informatie en ideeën uitwisselen met de aanwezige experts of met elkaar, een aantal dromen al wat tastbaarder op papier zetten, of contacten leggen met gelijkgestemden. Brainstormen, pingpongen, pitchen…
Allemaal trendy woorden om te zeggen: zaaien, om later te kunnen oogsten.

Deelname is gratis, maar wel graag even inschrijven via de knop hieronder.

Vragen en info: Ruben Boonen, adviseur Dienst Landbouw – korteketen@provincieantwerpen.be

Inschrijven sessie korte keten

20/02/2024